Poznaj proces obsługi
Jak przebiega nasza współpraca?
Przede wszystkim oferujemy darmową wycenę. Najpierw zapraszamy do naszego biura we Wrocławiu i podczas spotkania omawiamy oczekiwania Klienta. Na podstawie zebranych informacji jesteśmy w stanie zaprezentować wstępny kosztorys, który oczywiście do niczego nie zobowiązuje. Zależy nam na tym, aby oferować usługi na najwyższym poziomie, dlatego zainwestowaliśmy w profesjonalne zaplecze warsztatowe i magazynowe - to ono umożliwia nam tworzenie mebli na wymiar zgodnie z ustalonymi standardami. Warto dodać, że posiadamy własny transport. Decydując się na współpracę z nami, masz zapewnione wsparcie na każdym etapie realizacji, ponieważ oferujemy aż do 7 lat gwarancji na nasze meble na wymiar!
Plan działań
Przedstawiamy plan, jak po kolei będą przebiegały prace od początku do finalizacji. Etap wyceny jest tylko wstępem do zgromadzenia potrzebnych informacji na podstawie których powstaną Państwa meble. Bardzo ważny jest proces tworzenia projektu, ponieważ będzie on stanowił płaszczyznę porozumienia pomiędzy Państwa oczekiwaniami, a nami jako wykonawcami.
1. Wycena
Wycena powstaje na podstawie projektu koncepcyjnego, oraz zebranych informacji opisanych w dokumentacji ,,koncepcja”. Projekt koncepcyjny jest projektem na potrzeby wyceny i jego charakterystyka jak na przykład wymiary gabarytów mebli stanowią formę orientacyjną. Na późniejszym etapie w oparciu o pomiar, nasze standardy i doświadczenie projekt jest aktualizowany i rozbudowywany.
2. Terminarz
Przedstawiamy propozycję terminów dla poszczególnych etapów:
- Pomiar
- Spotkanie na ekspozycji, lub online
- Przekazanie propozycji projektu do umowy
- Zamknięcie projektu
- Umowa
- Montaż
Naszym celem jest, aby dopasować się do Państwa potrzeb zarówno tych odnośnie terminów jak i stworzenia właściwego projektu. W razie uwag prosimy o kontakt.
Jeśli na późniejszym etapie, w trakcie tworzenia projektu zostanie zmieniony materiał jednego z elementów składających się na mebel względem materiałów użytych w ofercie, to w zależności od tego, jaki to będzie materiał może mieć to wpływ na zmianę terminów realizacji. Dzieje się tak, gdyż na materiały do produkcji są przewidywane różne przedziały czasowe na ich sprowadzenie. Jest to zależne od dostawców.
Przykładowy terminarz:
17 dni roboczych
Fronty i płyty laminowane, fronty przesuwne Alve
17 dni roboczych
Fronty przesuwne Raumplus
22 dni robocze
Fronty i płyty akrylowe
27 dni roboczych
Fronty i płyty lakierowane
32 dni robocze
Fronty i elementy Zobal
32 dni robocze
Fronty ramowe lakierowane
32 dni robocze
Fronty lakierowane 3D
32 dni robocze
Fronty ażurowe
47 dni roboczych
Fronty ramowe drewniane
W przypadku gdyby nie udało się zamknąć projektu do ustalonego terminu dla umowy, niezbędne będzie wyznaczenie na późniejszym etapie nowych terminów. Nowe terminy będą proponowane na dany czas możliwie jak najszybszy w oparciu o moc przerobową jak i czas potrzebny do sprowadzenia materiału, z jakiego będą wykonywane meble.
3. Pomiar w miejscu realizacji
W trakcie pomiaru projektant wykona również zdjęcia i uzupełni z Państwem formularz, którego treść załączamy w wiadomości wraz z niniejszym planem działań.
4. Spotkanie na ekspozycji, lub online.
Przed spotkaniem projektant aktualizuje projekt o uzyskane informacje z pomiaru. W trakcie spotkania mogą Państwo wraz z projektantem wprowadzać zmiany do momentu aż powstanie właściwy projekt. Jest to z naszego doświadczenia najlepsza forma dopasowania potrzeb do przyszłego użytkownika mebli. Jeśli jest dla Państwa kłopotem pojawienie się u nas na ekspozycji, w ten czas możemy przeprowadzić takie spotkanie za pomocą komunikatora Skype. Za pomocą Skype udostępniamy widok ekranu naszego komputera, prezentując tym samym projekt, który będą mogli Państwo omówić z naszym projektantem.
W zależności od wielkości zamówienia takie spotkania są planowane w ilości od jednego wzwyż.
5. Propozycja projektu wykonawczego.
Po spotkaniu projektant wykonuje rysunki wraz ze szczegółowymi opisami, oraz wizualizacje, a następnie przesyła je Państwu na maila. Proces ten przechodzi przez punkt sprawdzający, stąd propozycja projektu wykonawczego jest przesyłana nie wcześniej niż dwa dni po spotkaniu, a czasem nawet później w zależności od mocy przerobowej.
6. Zamknięcie projektu
W danym terminie po przesłanym projekcie kontaktujemy się z Państwem na Skypie, lub u nas w biurze projektowym w celu podsumowania projektu i wprowadzenia ostatecznych zmian. Jeśli propozycja projektu wykonawczego uzyska Państwa akceptację możemy przystąpić do dalszego etapu, czyli do umowy.
Jeśli nie uda się zakończyć projektu, zostaną zweryfikowane terminy i ewentualnie zostaną wyznaczone nowe.
7. Umowa
Po zamknięciu projektu sporządzamy umowę na wyznaczony wcześniej termin montażu.
8. Montaż
Meble zostaną wykonane zgodnie z projektem. Dokładamy wszelkich starań, by projekt w pełni uświadamiał Państwa, jak będą finalnie wyglądały meble. Do tego są wykonywane rysunki, spisy materiału, spis tematów poruszanych podczas tworzenia projektów, wizualizacje i filmik instruktażowy. Zdarzają się jednak sytuacje, że po wykonaniu mebli, Państwa wyobrażenie o nich rozbiegło się z rzeczywistością. Najczęściej powodem jest to, że kupują Państwo coś, co dopiero można zobaczyć gdy się wykona, a projekty nie mają takiej mocy, by wszystko opisać. Dlatego jest ważne, by przed akceptacją projektu zadawać jak najwięcej pytań i dokładnie zapoznać się z dokumentacją. Jeśli jednak mimo wszystko zdarzy się sytuacja jakiegoś zaskoczenia, to dalej pozostajemy do dyspozycji i pomagamy osiągnąć w miarę możliwości właściwy rezultat.
Dodatkowo w trakcie montażu mogą powstać nieprzewidziane sytuacje, które staramy się rozwiązać na bieżąco. W przypadku gdy się nie uda do końca wykonać realizacji w zaplanowanym terminie, zostanie to odnotowane na protokole odbioru i w najbliższych dniach zostanie wyznaczony termin do uzupełnienia braków.
Takie sytuacje to normalny proces powstawania mebli na indywidualne zamówienie i ważne, by zachować w jego trakcie pozytywne nastawienie. Finalnie zawsze osiągamy właściwy rezultat.